domingo, 27 de diciembre de 2009

Valoració final dels Blogs

Valoració

Quan el primer dia d'universitat em van dir que m'havia de crear un blog per a anar penjant el meu dia a dia a la facultat em vaig veure incapaç. Però ho havia de fer, així que em vaig posar en marxa. Vaig començar fent un blog molt senzillet i de mica en mica el vaig anar personalitzant amb ediquetes i colors, i francament estic orgullosa del resultat.

Una de les publicacions que m'agradaria remarcar és la dels fluxogrames i els mapes conceptuals, doncs va ser el treball d'una classe que em va agradar força. Per altra banda també remarcaria la publicació "dels dos entorns per a l'aducació infantil" ja que em va costar una mica poder-ho penjar amb el programa indicat, i per tant va ser com una "superació personal" aconseguir-ho.

Per tant crec que ha sigut una experiència força positiva en diferents aspectes.


No hay comentarios:

Publicar un comentario